Tegenwoordig is het belangrijk om op voldoende kanalen aanwezig te zijn.

In marketingtermen noemen we dit omni-channel. Voldoende inzetten op online vlak, maar ook voldoende aanwezig zijn op offline kanalen. En volledig op elkaar afgestemd.

Vandaar dat Vakantiedorp Marinapark kiest voor zowel het online gedeelte, als het offline gedeelte. Uiteraard is offline aanwezig zijn vaak duurder, maar het werkt zeker nog. Met die reden, mocht ik een printadvertentie op poten zetten. 

opmaak advertentie print

facebookposts

Vakantiedorp Marinapark

Aan de hand van een maandelijkse contentkalender, maak ik verschillende posts op in de stijl van de klant.

Vakantiedorp Marinapark kiest voor een familiale positionering, aangezien dit hun doelgroep is.

Hoe ga ik hierbij te werk? 

  • Ik kom langs voor een afspraak 

  • We maken samen in grote lijnen de planning op voor de 16 of 32 posts 

  • Thuis brainstorm ik nog verder en lever ik een voorstel aan

  • Ik kom langs voor het maken van foto's die overeenkomen met de goedgekeurde contentkalender, eventueel lever je zelf ook nog leuke foto's aan

  • Ik plaats de content zoals vermeld in de contentkalender op de gekozen kanalen

  • Ik analyseer en maak nieuwe actiepunten op voor de eventuele volgende 16 of 32 posts 

nieuwsbrieven via mailchimp

Ik probeer om de zoveel tijd, op vraag van de klant, een nieuwsbrief uit te schrijven die overeenkomt met content die ook op sociale mediakanalen zal worden gecommuniceerd.

 

Op die manier ga ik opnieuw gaan inspelen op de omni-channel van het bedrijf.

0494/919078

liobe@comme-une.be

Steenstraat 4 8434 Westende

BE 0740.810.873